BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo aug 22, 2010 12:39 am

    Stephen schreefColonZr dan toch ook maar gewassen en staat nu te wachten in de garage. Buitenom, binnenin, onder de kap, koffer,...
    Grondig dus :P

    Verder ook alles onder kap nagekeken, en zag er allemaal goed uit.
    Uit voorzorg maar een bus met water en een bus olie achter de zetel, je weet maar nooit.

    Benodigde tijd vandaag voor dit alles: 3,5 uur :lol:
    Inclusief, half uurtje babbelen met de buurvrouw :P
    Exclusief de 2 mods die ik nog uitgevoerd heb, die hadden ook een uur nodig...
    4,5 uur in totaal dus :P
    Premiere van de mods dus morgen op de Kempenrit :)

    Had graag nog gepolished maar werd te donker :(
    Better luck next time.

    Tot morgen!


    Mooi, mooi, maar...... heb je ook een foto van de buurvrouw? :wink:
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo aug 22, 2010 6:45 am

    Gisteren mg gepoetst, softtop gereinigd, velgen extra geblonken enz....
    Ready to go

    Ware het niet dat ik dadelijk moet gaan werken door de Virga Jesse feesten :lol:

    Veel pret vandaag en geniet er van!
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » zo aug 22, 2010 6:51 am

    Bijna klaar en zo de wagen in, nu alleen nog maar droog houden vandaag.

    Tot straks. :wink:
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » zo aug 22, 2010 7:27 am

    Ik zit nu aan mijn bammetje en stap zometeen ook mijn MG-F in. Er moet met open dak worden gereden dus ik zou ook wel graag willen dat het droog blijft ;)
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » zo aug 22, 2010 7:42 am

    Ik pak even de laatste spullen en dan stap ik in mijn F. Tot straks!
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » zo aug 22, 2010 7:43 am

    Vanaf mijn pc kijk ik naar buiten en zie ik zonnestralen. Ben helaas te lui om uit het raam te gaan hangen maar als dat vandaag zo blijft dan gaan we een mooie dag tegemoet. Tot in Averbode iedereen, 'k schat er rond 9.30 , 9.45 te zijn 8)
    De nachtspotter!
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    verlet

    door mgf_stefke » zo aug 22, 2010 12:38 pm

    amuseer jullie maar goe,
    ik kan er niet bij zijn ik heb verlet
    grt
    0472770333
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » zo aug 22, 2010 1:20 pm

    zittend op terras Brasserie Carine & Marc... +-30km op de rit. genieten van alle MG's! Helemaal top hier. groet, Remco

    edit: weer terug op de parking. We hebben genoten van het mooie weer, de tocht en al de MG's. Organisatie bedankt!
    zometeen weer terug naar Oosterbeek.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Helmet, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » zo aug 22, 2010 6:49 pm

    Ben ook weer terug thuis van een prachtige meeting :)

    Heerlijke opkomst en zalige baantjes, wat meer moet je hebben ;)
    Alleen de zandwegen vond ik minder leuk :lol:

    De terugweg naar huis was minder aangenaam, onderweg voor de autostrade snel gestopt om het dakje dicht te doen en enkele km later op de autostrade... jawel hoor een gigantische stortbui :?

    En voor zij die de E314 t.h.v. Houthalen kennen... dat is een prachtig staaltje van spoorvorming. Combineer dat met een autostrade die compleet blank staat en zoveel regen dat je amper 2m voor je auto kunt kijken, ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik even gestopt ben onder een brug :lol:
    En dan nog met moeite stil geraakt door de aquaplanning :?

    En vervolgens een 10tal km verder nog eens hetzelfde feestje...


    Nuja, ben heelhuids thuis en het was voor de rest een zeer aangename dag :D
  • spattex
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 32
    GeregistreerdCOLON zo aug 08, 2010 11:36 am
    WoonplaatsCOLON Eindhoven, Nederland

    door spattex » zo aug 22, 2010 7:34 pm

    Ook ik ben weer heelhuids thuisgekomen.
    Het was een dagje wel, met een start op de route die niet helemaal volgens het roadboek verliep, maar nadien toch zonder veel kleerscheuren aangekomen op de parking, dankzij mijn geweldige navigator.

    Erg veel MG's gezien en genoten van de dag.
    Op de terugweg naar Eindhoven, net toen we aangereden waren, begon het te regenen en flink ook!

    Mijn Fje heeft het goed volgehouden zonder mankementen, en staat weer gewassen en droog onder zijn jasje buiten. :?

    Groetjes en tot de volgende meeting.

    Afbeelding
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » zo aug 22, 2010 8:21 pm

    Ook wij vonden het een geweldige dag, de eerste keer dat we mee hebben gedaan aan een rit als deze en we vonden het helemaal geweldig!

    Veel bekende gezien en Ronald bedankt voor de Spark-Plugs :wink:

    Zonde dat een event als dit nu ten einde is......

    Op de terug weg wel regen gehad, maar op lege stukken lekker hard kunnen touren ondanks het geweldige Belgische wegdek :P '

    Wij zijn er bij een volgend event zeker weer!

    Afbeelding
    Smul!!

    Afbeelding
    Voor in de F?

    Afbeelding
    Over 2 weken met Trophy Front Spoiler :lol:

    Afbeelding
    Wie o wie haalt het in zijn hoofd een auto zo te verkrachten.....? :?:

    Afbeelding
    Klaar voor de start...

    Afbeelding
    Vrouwen kunnen kaartlezen! :)
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo aug 22, 2010 9:00 pm

    Zooo ook weer thuis. De hele weg open gereden! Het was een heerlijke dag met veel gezelligheid. Namens mgf.be wil ik de organisatoren heel erg bedanken voor 10 jaar de Kempenrit en zeker de laatste. Wat was het tip top geregeld.
  • marvon
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 158
    GeregistreerdCOLON zo apr 15, 2007 10:40 pm
    WoonplaatsCOLON hoogerheide

    door marvon » zo aug 22, 2010 9:12 pm

    :mrgreen: wij waren er voor het eerst bij ,en hebben een hele leuke dag gehad.
    wij hopen dan ook dat er volgend jaar weer iets dergelijks georganiseerd word.

    Afbeelding
    MG ZS 180
    Rover 45 idti
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » zo aug 22, 2010 9:21 pm

    Die ZS van jou was trouwens in een prachtstaat zeg :o
    Netjes gedetailed!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo aug 22, 2010 9:22 pm

    Kempenrit 2010.....
    na 4 deelnames beschouw ik deze als "de beste"
    Het roadbook : hier ga ik heel kort zijn : zeeeeeeeeeer duidelijk, makkie om met een vlotte snelheid te rijden (wat we uiteraard ook gedaan hebben met 4 MGF's)
    Route : de route verliep in mijn achtertuin .... als MG veel-rijder met aandacht "mooie landelijke wegen" : deze route was super ... mooie aaneenschakeling van diverse wegentypes met mogelijkheid tot sight seeing en sportief rijden ....
    @ ErikB :thumbsup:
    En dan de onvermijdelijke prijzenpot verdeling .........
    de hoofdprijs was dit jaar voor het nummer beginnend met 1 , eindigend op 0 .... ik had 100 :wink: de spanning bleef tot het einde
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten