BUTTON_POST_REPLY 298 berichten
Groupsbuy Lowering pins
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » zo jan 31, 2010 11:07 pm

    Plaatsing 28-2 :

    - Colchester
    - Sjirafje
    - Jantje
    - RSV
    - Kevin
    -

    Socialisen 28-2 :

    - Bruce
    - Kevin ;)

    ---------------------------------------------------------------------

    Plaatsing andere datum (achteraf te bepalen) :

    - DannyVVC (ergens in april ivm met vakantie e.d.)
    -

    ----------------------------------------------------------------------
    Afhalen alleen (moment af te spreken met Bruno):
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    door sjirafje » ma feb 01, 2010 12:31 am

    Kevin schreefColonPlaatsing 28-2 :

    - Colchester
    - Sjirafje (27 -2 kan ook)
    - Jantje
    - RSV (27 -2 kan ook)
    - Kevin
    -

    Socialisen 28-2 :

    - Bruce
    - Kevin ;)

    ---------------------------------------------------------------------

    Plaatsing andere datum (achteraf te bepalen) :

    - DannyVVC (ergens in april ivm met vakantie e.d.)
    -

    ----------------------------------------------------------------------
    Afhalen alleen (moment af te spreken met Bruno):
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma feb 01, 2010 12:32 am

    Als er nog personen op 28/2 bij willen, is dat geen probleem, omdat 2 personen al aangeven dat 27/2 ook zou gaan. In dat geval kan er 1 wagen naar 27/2 worden geschoven, van hij die dit wil...ofwel, probeer ik er 6 te doen en moet ik gewoon wat "meer gas geven", dat kan ook.
    agendan, wie wanneer wordt per pb afgesproken, zodat iemand die s'avons aan de beurt is, niet bij dag en dauw reeds op moet staan.
    Di gene die van het kortste bij komt bv. eerst......
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    door sjirafje » ma feb 01, 2010 12:41 am

    Hoe lang denk je ongeveer nodig te hebben per auto? En hoe laat wil je beginnen? :wink:
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma feb 01, 2010 1:12 am

    9 uur beginnen en reken op een gemiddelde van 1,5 uur per wagen. Sommigen zijn sneller klaar, bij anderen kan het tegen vallen.

    P.s. 27/2 is geen optie, daar Kevin de pins heeft en pas op 28/2 langs komt. Kevin komt dus eerst aan de beurt, hoe vroeger hij hier kan zijn, des te eerder geraak ik klaar die dag. Densoods toch maar 6 wagens proberen op een dag ? Ouch, dat wordt serieus uit de pijp komen.... :twisted:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » ma feb 01, 2010 8:55 am

    sjirafje schreefColon
    Kevin schreefColonPlaatsing 28-2 :

    - Colchester
    - Sjirafje (27 -2 kan ook)
    - Jantje
    - RSV (27 -2 kan ook)
    - Kevin
    - Blue Maniac

    Socialisen 28-2 :

    - Bruce
    - Kevin ;)

    ---------------------------------------------------------------------

    Plaatsing andere datum (achteraf te bepalen) :

    - DannyVVC (ergens in april ivm met vakantie e.d.)
    -

    ----------------------------------------------------------------------
    Afhalen alleen (moment af te spreken met Bruno):
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma feb 01, 2010 9:38 am

    Ik zie dat *fortynine* voor 27 pond een paar side scoops heeft, en ik vermoed dat als je wat dingen samen besteld een korting van 10% wel mogelijk moet zijn.

    Als je trouwens een btw nummer hebt kun je daar zelfs btw vrij bestellen.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    door jantje » ma feb 01, 2010 1:44 pm

    Bruno schreefColonDensoods toch maar 6 wagens proberen op een dag ? Ouch, dat wordt serieus uit de pijp komen.... :twisted:


    Ik begin medelijden te krijgen met je Bruno
    Zou niet graag in je schoenen staan.
    Zelfs niet met Lowering Pin's
    Als het teveel wordt keer ik wel eens later terug.
    Maar ik kom zeker langs op 28/2
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » ma feb 01, 2010 4:11 pm

    Bruno, mijn pb ook gehad? :)
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

    door colchester » ma feb 01, 2010 6:52 pm

    -Nog één setje over, Ultimate, doe jij nog mee?
    -En dan nog PhillipvanV, hoe ga jij bedeeld worden? een voorstel?
    -Bruno, mocht je t'echt niet zien zitten voor die plaatsing-dag, dan mag je mij gerust op een andere (zon)dag inplannen.....
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    door Ultimate » ma feb 01, 2010 9:01 pm

    colchester schreefColon-Nog één setje over, Ultimate, doe jij nog mee?
    -En dan nog PhillipvanV, hoe ga jij bedeeld worden? een voorstel?
    -Bruno, mocht je t'echt niet zien zitten voor die plaatsing-dag, dan mag je mij gerust op een andere (zon)dag inplannen.....


    Jazeker, ik wil ze graag naar mij thuis laten bezorgen.
    Zodra ik het geld heb laat ik het je weten!
    Wat zijn de kosten met verzenden?
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » ma feb 01, 2010 11:23 pm

    Moet ik de 27 of de 28 in de agenda zetten om te helpen. En we gaan voor 8 op een dag toch :lol:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

    door colchester » ma feb 01, 2010 11:49 pm

    Ultimate schreefColon
    colchester schreefColon-Nog één setje over, Ultimate, doe jij nog mee?
    -En dan nog PhillipvanV, hoe ga jij bedeeld worden? een voorstel?
    -Bruno, mocht je t'echt niet zien zitten voor die plaatsing-dag, dan mag je mij gerust op een andere (zon)dag inplannen.....


    Jazeker, ik wil ze graag naar mij thuis laten bezorgen.
    Zodra ik het geld heb laat ik het je weten!
    Wat zijn de kosten met verzenden?


    Ultimate, misschien kan jij beter effe kontakt opnemen met Kevin-Leblar (mits hun goedkeuring uiteraard) ivm het eventuele verzenden van de pins of zelf ...iets regelen voor een afhaling-levering ,denk dat de transportkosten voor jou goedkoper zullen uitvallen vanuit NL dan vanuit Be. heb overigens geen idee hoever jullie van elkaar wonen, maar valt misschien te overwegen ze bij één van hen op te halen?
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    door Ultimate » di feb 02, 2010 12:12 am

    colchester schreefColon
    Ultimate schreefColon
    colchester schreefColon-Nog één setje over, Ultimate, doe jij nog mee?
    -En dan nog PhillipvanV, hoe ga jij bedeeld worden? een voorstel?
    -Bruno, mocht je t'echt niet zien zitten voor die plaatsing-dag, dan mag je mij gerust op een andere (zon)dag inplannen.....


    Jazeker, ik wil ze graag naar mij thuis laten bezorgen.
    Zodra ik het geld heb laat ik het je weten!
    Wat zijn de kosten met verzenden?


    Ultimate, misschien kan jij beter effe kontakt opnemen met Kevin-Leblar (mits hun goedkeuring uiteraard) ivm het eventuele verzenden van de pins of zelf ...iets regelen voor een afhaling-levering ,denk dat de transportkosten voor jou goedkoper zullen uitvallen vanuit NL dan vanuit Be. heb overigens geen idee hoever jullie van elkaar wonen, maar valt misschien te overwegen ze bij één van hen op te halen?


    Beide wonen ze zo'n 200 km bij mij vandaan, dus ik denk dat het dan opsturen word.
    Wie heeft de grootste voorraad? :lol:
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

    door colchester » di feb 02, 2010 12:23 am

    Ok , zal ze bij Bruno afhalen, kostprijs is dus 59 eur + 1.08 GBP (1.50 eur?) + verzendkosten (nog na te gaan).
    Ik stuur je een pb'tje eens ik al deze gegevens heb.

    Stom eigenlijk...., ik was verleden week in Den Helder .
BUTTON_POST_REPLY 298 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten