BUTTON_POST_REPLY 152 berichten
Zolder: vrij rijden
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » wo aug 10, 2011 12:16 am

    Subiet proberen om wat zzzzz's te vangen, morgenvroeg naar Zolder en 't zal er druk zijn!!
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » wo aug 10, 2011 10:00 pm

    Terug van weer een schitterende trackday.
    Het weer was schitterend, een gezellige drukte...
    Iets meer cowboys dan vorige keer, heb af en toe serieus zitten vloeken.... :mrgreen:
    Maar over 't algemeen zijn we weeral dik tevreden.
    Op naar de volgende! :thumbsup:
BUTTON_POST_REPLY 152 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten