

Bruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk.![]()
ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.




Wiellem schreefColonBruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk.![]()
ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.
Jou heb ik wel gezien (met een van de allermooiste Mg's) maar vond het inderdaad wel moeilijk zo zonder naambordjes als je niemand kent, inderdaad goed idee voor volgende keer.

Carl schreefColonWiellem schreefColonBruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk.![]()
ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.
Jou heb ik wel gezien (met een van de allermooiste Mg's) maar vond het inderdaad wel moeilijk zo zonder naambordjes als je niemand kent, inderdaad goed idee voor volgende keer.
Ik ben ook naar je op zoek geweest Wiellem, ik had namelijk de Velgkapjes mee....

Carl schreefColonWiellem schreefColonBruno schreefColonInderdaad, gisteren was me dat ook nog niet duidelijk.![]()
ook Wielem ben ik zo mislopen, t.t.z. ik heb hem wel gezien, maar wist op dat moment nog niet dat het een forum gebruiker was. Zo zijn er allicht nog meer geweest.
Jou heb ik wel gezien (met een van de allermooiste Mg's) maar vond het inderdaad wel moeilijk zo zonder naambordjes als je niemand kent, inderdaad goed idee voor volgende keer.
Ik ben ook naar je op zoek geweest Wiellem, ik had namelijk de Velgkapjes mee....



Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.