Hoed af voor Julien/Ivan om in deze moeilijke streek een goede rit neer te zetten.
De klemtoon van deze rit werd gelegd op het "socializen" (...ik zeg liever het samenkomen van MG liefhebbers die een goed streekbiertje en goed gezelschap weten te waarderen)
Het kilometervreten en gas geven was niet aan de orde (het was ook niet het opzet van deze rit)
De mogelijkheden om een goede rit te zetten vanuit Lummen tot Postel zijn daarenboven niet evident.
Je mag er (indien je twijfelt ) om het even welke detailkaart (Michelin

) bij nemen.
En, ik weet uit ervaring, dat een rit uitzetten heel tijdsintensief kan zijn.
Zo ook deze rit.
Het aantal deelnemers aan rit evenementen groeit zienderogen.
En dit is schitterend (tenslotte zijn we geen club, maar een forum waar vlaanderen en nederland zich vinden kan)
Het is mijn inziens dan ook het moment om stilaan (zonder mekaar voor het hoofd te stoten) rustig te bezinnen en te evalueren wat we verwachten van rit-evenementen.
Zoals jullie ondertussen wel weten, ben ik voorstander van snelle, kilometersrijke ritten... in de Condroz rit 2007 en 2008 kan je zowiezo volledig je gading vinden.
Maar, er zijn ook forumleden die het anders zien... ook hier moeten ritevenemten (zoals vandaag) mogelijk zijn.
Wie start hier een topic over

??