BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
Midzomertour 2008
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 29, 2008 10:00 pm

    Bruno schreefColonNadeel van zo een rit, waar er zo veel op afkomen, is het feit, dat je veel mensen niet ziet, of de kans niet kreeg, om even mee te gaan socialisen. Op zo'n momenten is zo'n dag altijd zo kort.


    Het wordt stilaan de tijd om "echt" te socialisten :wink: en misschien zou een samenkomst van gelijkgestemden in een of ander parochiezaaltje in vlaanderen ( aan de grens met onze noorderburen) tot de mogelijkheden behoren .... we zorgen zowiezo voor voldoende abdijbieren ...
    Sterker nog :ik zou het graag mee organiseren om alles in goede banen te leiden/lijden
    Lijstje :
    IK doe zeker mee
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo jun 29, 2008 10:03 pm

    Altijd leuk, maar niet nieuw, want we hebben zo'n parochiezaaltje, en hebben dit al meer gedaan....cfr. Strandhuisje :wink:

    Ik ben in ieder geval ook van de partij bij een volgende gelegenheid.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo jun 29, 2008 10:04 pm

    lucas schreefColonNogmaals, buiten je schitterend gezelschap, heb je een pracht van een wagen ... ik herinner me nog heel goed je deelname aan de Condroz rit 2007 met je ZR en vooral je mijmeringen om ook eens "dakloos" te worden. Wel, bij deze, prachtige keuze en tot de volgende :wink:


    Mercikes...ben echt wel trots op mijn TF-ke...inderdaad, 'k tel al af naar 't volgende evenementje! :P
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo jun 29, 2008 10:05 pm

    ...en nu wachten op de eerste foto's .... :D
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 29, 2008 10:08 pm

    RSV schreefColonPrachtig uitgestipelde rit,en de thuisblijvers hadden ongelijk :|
    @Bruno: is wel goedkoop lunchen als je lang moet wachten op je eten :)

    Oeps, ik vind het jammer je niet (h)erkend te hebben... volgende deelname misschien een "onthaalmedewerker MG(T)F" aanduiden om de nieuwelingen voor te stellen aan de groep.
    Ja, stilaan wordt de "groep" MG(T)F forum toch wel groots en dat vraagt ook wat meer organisatie ... vind ik tenminste.
    Ik vind ook dat voorstelling van nieuwe leden tot onze prioriteiten moet behoren ... of zie ik dat verkeerd ?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo jun 29, 2008 10:11 pm

    Inderdaad, maar hoe ga je dat in praktijk doen, als je bijna 50 wagens ingeschreven hebt, en dus bijgevolg bijna 100 mensen verspreidt zitten over een terras..... Naamkaartjes ? :lol:

    Misschien onze namen op de clubkledij laten borduren, zodat de nieuwelingen ons herkennen ? :wink:
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo jun 29, 2008 10:12 pm

    Geen slecht idee om de newbies voor te stellen....en in verband met socialising...misschien een bbq-ke...moet kunnen met deze zomers hier...alhoewel...toch maar een binnenevenementje voorzien ook...just incase :lol: :wink:
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » zo jun 29, 2008 10:21 pm

    Het was erg leuk, veel nieuwe mensen gezien en een paar ook een beetje ontmoet. Gaan we volgend jaar weer doen.


    MG/ZR schreefColon....en in verband met socialising...misschien een bbq-ke...moet kunnen met deze zomers hier.....


    Ja, maar dan ergens bij iemand thuis, lekker ongedwongen. Misschien aardig een "amerika" style bbq te organiseren?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo jun 29, 2008 10:22 pm

    we moeten inderdaad opletten dat we nieuwe leden voorstellen aan de groep. Maar daar hebben ze zelf ook een taak in. We hebben toch ergens een: post een foto van jezelf? Dat moet al helpen
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 29, 2008 10:44 pm

    Hoed af voor Julien/Ivan om in deze moeilijke streek een goede rit neer te zetten.
    De klemtoon van deze rit werd gelegd op het "socializen" (...ik zeg liever het samenkomen van MG liefhebbers die een goed streekbiertje en goed gezelschap weten te waarderen)
    Het kilometervreten en gas geven was niet aan de orde (het was ook niet het opzet van deze rit)
    De mogelijkheden om een goede rit te zetten vanuit Lummen tot Postel zijn daarenboven niet evident.
    Je mag er (indien je twijfelt ) om het even welke detailkaart (Michelin :wink: ) bij nemen.
    En, ik weet uit ervaring, dat een rit uitzetten heel tijdsintensief kan zijn.
    Zo ook deze rit.
    Het aantal deelnemers aan rit evenementen groeit zienderogen.
    En dit is schitterend (tenslotte zijn we geen club, maar een forum waar vlaanderen en nederland zich vinden kan)
    Het is mijn inziens dan ook het moment om stilaan (zonder mekaar voor het hoofd te stoten) rustig te bezinnen en te evalueren wat we verwachten van rit-evenementen.
    Zoals jullie ondertussen wel weten, ben ik voorstander van snelle, kilometersrijke ritten... in de Condroz rit 2007 en 2008 kan je zowiezo volledig je gading vinden.
    Maar, er zijn ook forumleden die het anders zien... ook hier moeten ritevenemten (zoals vandaag) mogelijk zijn.
    Wie start hier een topic over ????
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » zo jun 29, 2008 10:47 pm

    lucas schreefColon
    RSV schreefColonPrachtig uitgestipelde rit,en de thuisblijvers hadden ongelijk :|
    @Bruno: is wel goedkoop lunchen als je lang moet wachten op je eten :)

    Oeps, ik vind het jammer je niet (h)erkend te hebben... volgende deelname misschien een "onthaalmedewerker MG(T)F" aanduiden om de nieuwelingen voor te stellen aan de groep.
    Ja, stilaan wordt de "groep" MG(T)F forum toch wel groots en dat vraagt ook wat meer organisatie ... vind ik tenminste.
    Ik vind ook dat voorstelling van nieuwe leden tot onze prioriteiten moet behoren ... of zie ik dat verkeerd ?

    En ik heb jou ook niet herkend :oops:
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 29, 2008 10:52 pm

    Demor schreefColonHet was erg leuk, veel nieuwe mensen gezien en een paar ook een beetje ontmoet. Gaan we volgend jaar weer doen.


    MG/ZR schreefColon....en in verband met socialising...misschien een bbq-ke...moet kunnen met deze zomers hier.....


    Ja, maar dan ergens bij iemand thuis, lekker ongedwongen. Misschien aardig een "amerika" style bbq te organiseren?


    Yep, de buffels heb ik net neergelegd ... en nu bbq :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 29, 2008 10:53 pm

    RSV schreefColon
    lucas schreefColon
    RSV schreefColonPrachtig uitgestipelde rit,en de thuisblijvers hadden ongelijk :|
    @Bruno: is wel goedkoop lunchen als je lang moet wachten op je eten :)

    Oeps, ik vind het jammer je niet (h)erkend te hebben... volgende deelname misschien een "onthaalmedewerker MG(T)F" aanduiden om de nieuwelingen voor te stellen aan de groep.
    Ja, stilaan wordt de "groep" MG(T)F forum toch wel groots en dat vraagt ook wat meer organisatie ... vind ik tenminste.
    Ik vind ook dat voorstelling van nieuwe leden tot onze prioriteiten moet behoren ... of zie ik dat verkeerd ?

    En ik heb jou ook niet herkend :oops:

    Volgend evenement zal ik een plastiek zakske op mijn bijna kale hoofd plaatsen :wink: .... kom nadien niet zeggen dat ... :lol:
    En, hoe herken ik jou :wink:
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » zo jun 29, 2008 10:57 pm

    lucas schreefColon
    RSV schreefColon
    lucas schreefColon
    RSV schreefColonPrachtig uitgestipelde rit,en de thuisblijvers hadden ongelijk :|
    @Bruno: is wel goedkoop lunchen als je lang moet wachten op je eten :)

    Oeps, ik vind het jammer je niet (h)erkend te hebben... volgende deelname misschien een "onthaalmedewerker MG(T)F" aanduiden om de nieuwelingen voor te stellen aan de groep.
    Ja, stilaan wordt de "groep" MG(T)F forum toch wel groots en dat vraagt ook wat meer organisatie ... vind ik tenminste.
    Ik vind ook dat voorstelling van nieuwe leden tot onze prioriteiten moet behoren ... of zie ik dat verkeerd ?

    En ik heb jou ook niet herkend :oops:

    Volgend evenement zal ik een plastiek zakske op mijn bijna kale hoofd plaatsen :wink: .... kom nadien niet zeggen dat ... :lol:
    En, hoe herken ik jou :wink:

    Dan ben ik mee nu met dat zakske voor de slagboom ;-)
    En ik euh stond daar op te kijken in mijn antraciete mgf en Heidi naast mij :?:
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 29, 2008 11:01 pm

    Bruce schreefColonheerlijke dag, ook al zijn jullie allemaal eikels, .....

    ....was het goed jullie weer te zien,
    tot volgende maand :lol:


    Wreed accident ... de legkip van de vele uitsmijters heeft ondertussen het bijltje er bij neergelegd :lol: ... het op commando "kakken" was niet haar sterkste kant :lol:
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten