BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
MG Midzomertour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za jun 30, 2007 6:07 pm

    MG Metro-man schreefColon
    Dat ziet er goe uit .... je mag morgen de "kop" trekken (voor de noorderburen : als eerste vertrekken en enkele leden op sleep nemen)


    amai ik heb weer wa gezegd, dan word het een echt toeristisch tochtje met 1000 cckes voorop. :lol: :lol: :lol:

    grtz

    8) 8) 8)


    Ik wens de deelnemers te behoeden van snelheidsovertredingen :wink:
    Bij deze geregeld.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za jun 30, 2007 6:57 pm

    :thumbsup:
    MGF/TF

    1-Bruno
    2-Ivan
    3-Aline
    4-Lucas
    5-Julien
    6-Pieter
    7-Luc
    8-Bruce & Helga
    9-Kasper & Marion
    10-Leo & Rit
    11-Arjan en zusje (Britt)
    12-Paul van R
    13-Roland S
    14-Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    15-Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    16-Maurice Gijsens Mgb of Mgf (Mgclub Limburg)


    Waar zitten de andere Die hards van MGF.BE ?

    MGB

    17-Geert Nijs Mgb (Mgclub Limburg)
    18-Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    19-Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    20-Marc Bruynseels Mgb
    21-Francois Vanderspinnen Mgb (Mgclub Limburg)
    22-Fernand Snyckers Mgb (Mgclub Limburg)


    MGA

    23-Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    24-André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    25-Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    26-Gerard Schoofs Mg A of B (Mgclub Limburg)

    Mg Midget
    27-Jack Moetewiel MgMidget 1973 (Mgclub Limburg)

    Andere

    28-Paul (TVR)
    29-MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    30-Rene Bams mg Escort (Mgclub Limburg)
    31-Ronald OpdebeekMG-ZR (MG-ZR)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za jun 30, 2007 6:59 pm

    MGF/TF

    1-Bruno
    2-Ivan
    3-Aline
    4-Lucas
    5-Julien
    6-Pieter
    7-Luc
    8-Bruce & Helga
    9-Kasper & Marion
    10-Leo & Rit
    11-Arjan en zusje (Britt)
    12-Paul van R
    13-Roland S
    14-Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    15-Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    16-Maurice Gijsens Mgb of Mgf (Mgclub Limburg)


    Waar zitten de andere Die hards van MGF.BE ?

    MGB

    17-Geert Nijs Mgb (Mgclub Limburg)
    18-Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    19-Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    20-Marc Bruynseels Mgb
    21-Francois Vanderspinnen Mgb (Mgclub Limburg)
    22-Fernand Snyckers Mgb (Mgclub Limburg)


    MGA

    23-Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    24-André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    25-Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    26-Gerard Schoofs Mg A of B (Mgclub Limburg)

    Mg Midget
    27-Jack Moetewiel MgMidget 1973 (Mgclub Limburg)

    Andere

    28-Paul (TVR)
    29-MG Metro+Man (als het gesleutel ok is)
    30-Rene Bams mg Escort (Mgclub Limburg)
    31-Ronald OpdebeekMG-ZR (MG-ZR)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za jun 30, 2007 7:28 pm

    slecht nieuws :(

    Aline heeft net gebeld. een collega is ziek naar huis. nu moet ze morgen (koopzondag) in haar plaats werken.

    we zullen er dus niet bij zijn morgen :'(
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za jun 30, 2007 7:30 pm

    Remieme schreefColonslecht nieuws :(

    Aline heeft net gebeld. een collega is ziek naar huis. nu moet ze morgen (koopzondag) in haar plaats werken.

    we zullen er dus niet bij zijn morgen :'(


    :? :?
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » za jun 30, 2007 11:09 pm

    :cry: :cry:

    Ik vind dit vreselijk!!! Heb heel Wijnegem op zijne kop gezet om toch maar niet te hoeven gaan morgen, maar er is niks aan te doen. Moet morgen werken :cry: :twisted:

    Hé, een heel fijne rit morgen iedereen!!!
    Amusement en tot op de Kempenrit!!!
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » zo jul 01, 2007 12:43 am

    Veel plezier morgen mensen, ik hoop dat het weer een beetje meewerkt! :D
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jul 01, 2007 7:23 am

    Moesten er zijn die nog twijfelen, iedereen is nog steeds welkom!!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo jul 01, 2007 8:46 am

    Ivan (Vanio) schreefColonMoesten er zijn die nog twijfelen, iedereen is nog steeds welkom!!


    OK. Ik kom af....
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » zo jul 01, 2007 11:06 am

    Waar blijven de foto's :wink:
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jul 01, 2007 5:59 pm

    Schitterend weer en schitterende deelnemers.

    De organisatie dankt jullie voor de talrijke opkomst!!!!

    Foto's volgen snel.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo jul 01, 2007 7:13 pm

    Heb een kaarsje gebrand voor mooi weer!!

    Heb de hele dag met een kwaaie kop rond gelopen op 't werk :twisted:
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » zo jul 01, 2007 7:52 pm

    em-gee-efke schreefColonHeb een kaarsje gebrand voor mooi weer!!

    Heb de hele dag met een kwaaie kop rond gelopen op 't werk :twisted:


    Ik heb medelijden met de klanten :wink:
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jul 01, 2007 7:56 pm

    em-gee-efke schreefColonHeb een kaarsje gebrand voor mooi weer!!

    Heb de hele dag met een kwaaie kop rond gelopen op 't werk :twisted:


    Het heeft ons geholpen, prachtig weer gehad!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo jul 01, 2007 8:48 pm

    Alles was weer super.
    Fijn gezelschap, enkele nieuwe mensen leren kennen, fijne wegen, fijn weertje. We vragen ons wel af hoeveel eieren je wel richting Arme Klaren hebt gedragen. :lol:
    Proficat Lucas en de uwen voor het uitzetten van een zeer fijne rit in een mooi stukje België.


    We hebben nog open gereden tot thuis. Amper 5 minuten waren we thuis toen hier een onweer losbarstte.
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten