zie ik heir juist iets in mijnen agenda op zaterdag 4 aug heb ik een trouw te rijden voor de mini club shitt shitt en nog is shitt
ik ga proberen om daar op tijd weg te komen dat ik zondags daar nog naar toe kan komen.
grtz
mg metro en man


Bruno schreefColonvertrekken met Luc, maar ik denk wel later terug te komen.




MG Metro-man schreefColongrtz and see you all there





Kasper schreefColonheen 3 augustus 12.20
retour 6 augustus 16:50
checkin minimaal 30 min voor vertrek


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.