Nu remco nog!






mgf en mgb schreefColonwanneer moeten we het uiteindelijk weten

Demor schreefColonJA, ik hoop dat de ovals iets groter zijn dan de orginele, die vind ik ietsje te iel.

mgf en mgb schreefColonwanneer moeten we het uiteindelijk weten want het komt op het moment niet helemaal uit eigelijk moet ik eerst een nieuwe kap op me fje zetten.
Mvg remco

Bruno schreefColonDemor schreefColonJA, ik hoop dat de ovals iets groter zijn dan de orginele, die vind ik ietsje te iel.
Geen paniek ze zijn inderdaad wel groter hoor, maar wel veel kleiner dan de Daytona's. Je vond deze finishers op Scarlet (voor de TT-mod). Nu staat deze uitlaat op de kermisauto van Jay !


Bruno schreefColonIk zou toch even willen aanhalen dat ik het wel ongeloofelijk tof vind, dat Bruce hier zich belangloos wil voor engageren. T'brengt hem niks op, hij moet er alleen zeer veel tijd en tandengeknars insteken (terwijl hij zelf zelfs niet mee doet aan de groupsbuy) Ik denk dat je weinig andere mensen zo gek zou krijgen, om dit te doen.
Ik hoop dat jullie dat goed beseffen en hem eens trakteren op een stevige pint bij de volgende gelegenheid.
![]()
![]()
![]()
Zo en nu back on topic ...
@Bruce, ik denk dat op die foto de kermiskar nog is uitgerust met de OEM-exemplaren en niet met de Phoenix.


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.