

MGF schreefColonVannacht is het pakket op de boot gegaan naar de haven van Brussel, het schiet al op!

Pete schreefColonZie ginds komt de stoomboot uit GB al aan![]()
Nu maar hopen dat we geen extra 60 euro moeten betalen voor het transport over de weg...
Grt
Pete




Remieme schreefColontja, dan gaan ze retour afzender ...![]()

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.