Ik heb even dit topic weer open gegooid om eens van gedachte te wisselen. Ik heb het er zojuist met Bruno over gehad en we vragen ons af hoe straks de stemming op de fotos geïnterpreteerd gaat worden.
Als simpelweg de ranking wordt aangehouden wordt de kalender een beetje een ode aan 3 of 4 members waaronder wij zelf als moderators. M.a.w. een saaie bedoening denken we. Ook heb ik na het zien van de inzendingen een aantal foto's gemist. O.a. van mezelf dat ik dacht van shit, dan had ik die en die ook wel kunnen opsturen maar nog belangrijker, ik mis foto's van events. Zo lijkt het Bruno en mij logisch dat er b.v. op augustus foto's komen van de Kempenrit en op oktober of november van de Dynojet. Maar daar zijn geen foto's van ingestuurd.
Bruno en ik vinden wel dat het belangrijk is dat de kalender relevant en herkenbaar blijft. Het moet het visitekaartje van MGF.be zijn. Met alle respect voor de inzenders, b.v. de foto van de chromen Rollhoop is mooi, maar de F is rechts gestuurd. Geen probleem om een sfeerplaatje weer te geven van de Kempenrit door er een bende UK F-en en TF-en op te zetten maar verder is aan die foto naar mijn mening niets MGF.be specifiek. Maar waar is dan de foto van Demor zijn F in de tent of met de grote rugzak op ? DAT is pas MGF.be specifiek !

Ookal is de foto misschien niet super tovert dat wel een glimlach op je gezicht en heb je er een leuke herinnering aan. Zo ook Bruno met zijn cilinderkop (ouch....

) of zelfs de Mini BRM van onze resident monteur Paul ? Uit sarcasme misschien het blok van Ghostrider op de Dyno-maand, maar ook omdat het de setup uniek is/was en kenmerkend voor MGF.be even als de houten plankjes van Zjagoewar.
Wellicht is het zinvol om:
- De fotos die niet relevant zijn en/of met een lage stem alvast verwijderen
- Eventfoto's gaan selecteren en toevoegen misschien in een apparte poll ? Wellicht topic openen over welke events aan welke maanden gekoppeld gaan worden. Dit moeten dan natuurlijk wel "hot" events zijn voor MGF.be-ers
- Het aantal foto's van de zelfde wagen (persoon) aan een bepaalde maand of een limiet verbinden.
- Extra inzendingen toestaan ?
Het is niet onze bedoeling het initiatief van Jaded te ondemijnen. Dit is slechts een samenvatting van het gesprek wat ik zojuist met Bruno had. We realiseeren ons dat het voor een deel mosterd na de maaltijd zal zijn. Anders zal het voor de 2008 kalender worden zeker
@Jaded laat maar horen wat jij denkt; het is en blijft tenslotte jouw project
