Bruno schreefColonAllemaal naar Quick fit dan maar![]()
Voor een hamburger na de fitness ?

Wat is dat toch tegenwoordig met die dealers ? Je hebt dus veel te veel betaald, voor iets dat beloofd is geweest maar niet waargemaakt. "Een beetje erg veel in het zak gezet", wat mij betreft. Ze waren blijkbaar weer heel goed op de hoogte![]()
Ach ik zal me er maar weer niet druk om maken, maar moet wederom denken aan die garagehouder van Jupilerman, die een probleem niet opgelost kreeg, en Jupilerman waarschuwde voor die "mg-club-mannen" die denken dat ze er iets van kennen...... Wie loste het probleem op denk je ?

Bruno schreefColonDe RVS boutjes aangetipt zei je ..... aaargh, t'wordt erger en erger....
Sander schreefColonMGF schreefColonzelfs de RVS boutjes voor de rijroosters hebben ze even zwart bijgetipt, om maar een voorbeeld te noemen.
Tegen het roesten ? Scherp opgemerkt van de dealer...

Bruce schreefColonschitterend.. bijna de moeite van het wachten waard..![]()
Nu nog 5 lagen Meguiars en hij blinkt helemaal

Brooklands schreefColonIs dit een grapje? Ze zitten toch standaard op veel wagens.

Brooklands schreefColonBruno schreefColonze bestaan dus niet in metaal, thats the point, maar sommige dealers denken dat ze die dus wel kunnen leveren
Is dit een grapje? Ze zitten toch standaard op veel wagens.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.