
PatrickT schreefColon4 van die king-size dikke ronde joekels van een batterijen!

Remieme schreefColon2 AA batterijen. maar die standaard AA baterijen zijn met 4 foto's nemen al leeg

PatrickT schreefColondaarom heeft mijn camera gewoon een accu.. die dik 300 foto's mee gaat! een pracht apparaat!





bakel schreefColonZoiets dus;
Dat rood met blauw is het achterraam... en die zwarte streept stelt die verhoging voor achter de hoofdsteunen.
En boven het raam komt het dak dan..
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.