BUTTON_POST_REPLY 707 berichten
[Project : 8 On Track] MG/ZR vgk 200+ Racer
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo nov 14, 2010 11:53 pm

    De ZR is er wel klaar voor, maar hij zou nog beter kunnen klaar zijn:
    Er wordt geprefereerd, om toch met de rolkooi, deftige remmerij en dito ophanging aan te treden i.p.v. zo te gaan testen. Tenslotte moet de Zr steeds op een trailer naar ginder, dus kan hij maar beter zo goed mogelijk in orde zijn als je toch al die moeite doet. Daarenboven ben ik er niet, dus wordt het allemaal nog lastiger. En eerlijk is eerlijk, ik had toch graag als eerste een toertje gedaan of er om zijn minst toch zijn bij geweest.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » ma nov 15, 2010 12:20 am

    Ronald MG TF schreefColonDoor omstandigheden zal ook deze keer de ZR niet in Zolder aanwezig zijn. Volgende voorlopige afspraak is op zaterdag 4 december.



    ola ne zaterdag fantastisch

    dan ben ik zeker van de partij.

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » ma nov 15, 2010 3:45 am

    Ronald MG TF schreefColonDoor omstandigheden zal ook deze keer de ZR niet in Zolder aanwezig zijn. Volgende voorlopige afspraak is op zaterdag 4 december.


    jammer, maybe next time
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma nov 15, 2010 1:17 pm

    Bruno schreefColon En eerlijk is eerlijk, ik had toch graag als eerste een toertje gedaan of er om zijn minst toch zijn bij geweest.


    Volledig akkoord... :)
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door Ronald MG TF » do dec 23, 2010 9:58 pm

    Gewoon even laten weten dat we zo snel mogelijk weer aan de slag gaan...
    Dus binnenkort terug kleine updates....
    Ondertussen zitten er een paar met een ei.... :mrgreen: ( wishfull thinking... :wink: )

    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door BlackFox » do dec 23, 2010 10:42 pm

    Nice :lol:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    rubenjdejong
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 68
    GeregistreerdCOLON di nov 30, 2010 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Drachten, Friesland

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door rubenjdejong » do jan 20, 2011 12:50 am

    Ik heb met veel genoegen dit project gevolgd, wat een super idee en erg professioneel uitgevoerd. :love:
    Ik krijg echt het gevoel dat ik ook zoiets wil doen ooit in mn leven! :D

    Zijn er al updates? en is het er al van gekomen op hem te testen op het circuit?

    GR Ruben
    MG-F 1.8i VVC: Platinum Silver
    Mods: K&N 57i cold air intake kit, 4-pods AP Racing calipers, Goodridge SS brakeleads, Powerflex PU bushes, Toyosports SS manifold, downpipe and muffler, KH Splitter, Bourgoundy mohair, Castrol 10W60 racing oil.
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door Ronald MG TF » do jan 20, 2011 1:03 am

    rubenjdejong schreefColon
    Zijn er al updates? en is het er al van gekomen op hem te testen op het circuit?

    GR Ruben


    Momenteel zijn er nog geen verdere updates, maar wij hopen hier spoedig terug met te starten.
    Ook het testen op circuit is uitgesteld tot de ZR verdere race updates heeft gekregen.
    Misschien is maart nog iets te optimistisch maar april moet toch wel haalbaar zijn....
  • Avatar gebruiker
    rubenjdejong
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 68
    GeregistreerdCOLON di nov 30, 2010 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Drachten, Friesland

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door rubenjdejong » do jan 20, 2011 1:10 am

    Ronald MG TF schreefColon
    rubenjdejong schreefColon
    Zijn er al updates? en is het er al van gekomen op hem te testen op het circuit?

    GR Ruben


    Momenteel zijn er nog geen verdere updates, maar wij hopen hier spoedig terug met te starten.
    Ook het testen op circuit is uitgesteld tot de ZR verdere race updates heeft gekregen.
    Misschien is maart nog iets te optimistisch maar april moet toch wel haalbaar zijn....


    :thumbsup: Ik zal het topic in de gaten houden ;) succes alvast!
    MG-F 1.8i VVC: Platinum Silver
    Mods: K&N 57i cold air intake kit, 4-pods AP Racing calipers, Goodridge SS brakeleads, Powerflex PU bushes, Toyosports SS manifold, downpipe and muffler, KH Splitter, Bourgoundy mohair, Castrol 10W60 racing oil.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door Bruno » do jan 20, 2011 9:06 pm

    Updates tot nu toe ? Updates niet direkt, maar de planning is er wel :

    De eerste week van februari wordt de rolkooi er in gezet en tevens ook een nieuw stuur. Verder, gaan we ook kijken naar andere remmerij en andere dempers.
    De wagen is volgens mij in februari zeker raceklaar.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door mrcarribean » zo jan 23, 2011 12:52 pm

    Bruno schreefColonUpdates tot nu toe ? Updates niet direkt, maar de planning is er wel :

    De eerste week van februari wordt de rolkooi er in gezet en tevens ook een nieuw stuur. Verder, gaan we ook kijken naar andere remmerij en andere dempers.
    De wagen is volgens mij in februari zeker raceklaar.



    gewoon instappen en rijden, zoals ik altijd doe. :lol:

    justforfunracing is mijn motto 8)

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door Andros » zo jan 30, 2011 1:25 pm

    Heb Bruno meer horen klagen over die remmen. Jij wilt hem bezig zien als kamikaze piloot ;) ?
    De nachtspotter!
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door Ronald MG TF » di feb 08, 2011 1:43 pm

    Gisteren zijn Bruno, Jos en ik nog even langs de racing shop geweest om nog wat materiaal aan te schaffen/bestellen zoals helmen, overalls, handschoenen enz...
    Volgende week zal dan ook de rolbeugel in de ZR geplaatst/gelast worden alsook het originele stuur zal vervangen worden door een OMP race stuur.
    Verder worden dan ook de remmen onder handen genomen zodat de prognose is dat we begin maart de eerste rondjes met de ZR kunnen afleggen. :D
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door Remieme » di feb 08, 2011 2:31 pm

    Pfff het duurt wel lang allemaal hè? Zou dat niet kunnen hoor, zo lang bezig en nog niet rijden.


    ;)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: [Project : Bruno] MG/ZR 160 Racer

    door Bruno » di feb 08, 2011 2:39 pm

    How how, wij rijden ondertussen nog altijd MG he. De Zr is een extraatje, maar het feit dat hij nog niet klaar is, is omdat we tot nu toe alles zelf deden, en de garage veelal vol stond met andere MG's, waardoor we besloten, wegens tijdgebrek het nu uit te geven aan derden. Gevolg is dat slechts één week later de wagen wel race-klaar voor de deur staat. snelle service van deze "derden" he... :lol: en trouwens, we reden ondertussen wel lekker op circuit hoor, ZR of niet...
    Als ik door toedoen van deze derden na een jaar de ZR nog niet had, had het echt niet goed gekomen vrees ik... :wink:
    En nu jij weer, hehehehe ! :wink:

    Anyway, wat onze aankopen betreft : Super leuke outfit gekocht voor Jos en mij. Ronald was deels al een beetje voorzien. Ik dan al wel had wel een drie-lagen FIA gekeurd race pak liggen, maar de geborduurde reklame op de rug van Lernhout en hauspie was de dooddoener, waardoor ik het overal niet meer aan durfde doen. Vandaar een nieuw FIA gekeurd OMP "technica" pak. Kleur: wit-zilver/ met zwarte inzet stukjes opzij, en een OMP FIA gekeurde helm, klaar voor een Hans-systeem. Dan nog wat handschoenen, mutsen etc... en we zijn klaar om veilig te crashen. Jos kocht het zelfde maar opteerde voor een blauw/wit pak en Ronald kocht nog een OMP race stuur voor de ZR. De pakken worden door OMP zelf geborduurd met onze naam en sponsor(s) er op.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 707 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten