Stuur mij je nummer nog even in het geval er wat tussen zou komen (waar ik niet van uit ga)


Bart-K schreefColonRick schreefColonMisschien dat er nog een ZT aansluit van het MG-R forum, daar heb ik nog niks over gehoord.
ik heb Tony een berichtje gestuurd via mg-r over waar en hoe laat we morgen verzamelen.






Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.