Ik doe het graag, Service van het forum, eind van het jaar ontvangt u een nota...
Nou, is dat vraagstuk ook weer opgelost. ik wist wel dat hier een logische verklaring voor was.



crazywolf schreefColon hoeveel liters kan je dan tanken? Je rijdt je tank niet leeg of je auto verbruikt echt wel TE veel. Tenzij je constant pedaal onderhoud en overal en dan echt overal 90km/h te hard rijdt ofzo

Murphy schreefColonIk was toch nieuwsgierig geworden naar het verbruiik van mijn F dus ik heb het maar eens bijgehouden.
Ik schaam me bijna maar 653 km op 45 liter is niet verkeerd da's 1 liter op 14.5 km.




Als je je dashboard nog niet loskrijgt zou ik ook niet aan de tank gaan prutsen, lijkt me recept voor onheil. Overigens is de kans op een slecht contact in het dashboard erg klein.Helmet schreefColonDashboard is volgens mij niet open te krijgen (althans door mij niet) dus ik wil de tank aansluitingen maar eens bekijken. Hoe klinkt dit jullie in de oren? En kan ik per ongeluk iets lostrekken waardoor ik ongemerkt benzine kan verliezen? Vind dat wel een beetje eng met benzine...

masterpiece schreefColonHelmet proficiat!!! Jij hebt met stip de zuinigste F/TF
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.