

Carl schreefColonDat kan, maar er is een grote kans dat bijdraaien niet helpt. Enkel indien de moer extreem losstaat.BlackFox schreefColonVolgens Bruno moesten ze nochtans gewoon bijgedraaid worden?

BlackFox schreefColonCarl schreefColonAls je F alle kanten opgaat bij accelereren of remmen dan MOET je absoluut je WIELLAGERS nakijken! Niet beginnen experimenteren met powerflex bussen enzo, maar gelijk het echte probleem aanpakken, niet doen als ik...
Heeft Bruno al gedaan en de achterste moeten inderdaad bijgedraaid worden, ben er alleen nog niet toe geraakt
Zou 'ie alleen al daardoor zo vreemd kunnen doen?
Heb wel de indruk dat het erger is geworden sinds ophanging op druk staat, maar dat is vrij logisch als je ziet hoe hoog dat ook is

Bruno schreefColonCarl schreefColonDat kan, maar er is een grote kans dat bijdraaien niet helpt. Enkel indien de moer extreem losstaat.BlackFox schreefColonVolgens Bruno moesten ze nochtans gewoon bijgedraaid worden?
Als je ze vastzet, moet je ze echt heel vast zetten. De meeste luchthamers halen dit niet, tenzij je die voor vrachtwagens gebruikt.





Bruno schreefColon De moer van de wiellager moet nog vaster staan als hij steeds de neiging heeft los te komen. De luchthamer dus, en een hele straffe...

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.