Remlichten aan bij induwen koppeling
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » ma maart 15, 2010 9:20 pm

Het is inderdaad de remlichtschakelaar. Ik heb precies hetzelfde "probleem" gehad. Zeer gemakkelijk op te lossen, zoals op de site staat beschreven die Kasper aangeeft.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » di maart 16, 2010 7:00 pm

Mannen,

Probleem opgelost, schakelaartje even eruit gehaald en aan het pinnetje getrokken waardoor die een tandje naar buiten kwam, ingebouwd en het was klaar :lol:

Wel op een geheel nieuwe methode in de auto gelegen :P
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

door Rob » di maart 16, 2010 9:12 pm

Zo heb ik ook eens in de Chrysler gelegen bij een of ander klusje. Nu zitten er naast de stoel een paar knopjes, zo ook de knopjes voor de diverse geheugen standen van de stoel .
    Per ongeluk raakte ik terwijl ik met mijn hoofd onder het dashboard zat knopje nr. 2. Dat is de stoelstand van mijn eega. Zij is 1.65 mtr. en ik kan je vertellen dat die motortjes sterker zijn dan je op het eerste gezicht zou denken. Ik zat dus helemaal klemvast.
    Nadat mijn vrouw een foto gemaakt had (nee, die krijgen jullie niet te zien) heeft ze mij bevrijdt. Of is dit off topic.

Fijn dat alles is opgelost
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » di maart 16, 2010 9:31 pm

Murphy schreefColonPer ongeluk raakte ik terwijl ik met mijn hoofd onder het dashboard zat knopje nr. 2.........Nadat mijn vrouw een foto gemaakt had (nee, die krijgen jullie niet te zien) heeft ze mij bevrijdt.

Er zijn dingen in het leven waar je eerst een foto van moet nemen. Woeha :-)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Rick
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » di maart 16, 2010 10:13 pm

ttdesign6 schreefColonWel op een geheel nieuwe methode in de auto gelegen :P

:lol: Heb je geen foto's? :wink:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

door philipvanv » di maart 16, 2010 10:13 pm

Ge zou eens moeten weten welke posities allemaal mogelijk zijn in een F ;) Maar dat is echt OT :D :D
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

door D.B.C. » wo maart 17, 2010 1:48 am

Ik heb vandaag een derde remlicht gemonteerd en het viel me op dat ik dat ook heb en ga morgen eens kijken naar die methode.
    Ik vond het al zo raar dat sommige mensen achter me met groot licht aan het seinen waren en ik maar telkens kijken of mn lichten het wel deden :wink: , maar nu snap ik het en het viel me op omdat die derde remlicht zo veel meer licht geeft en ik aan het in parkeren was.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » wo maart 17, 2010 9:00 am

Precies ja, had ik ook dat grote licht achter me. Maarja ook flink irritant als je op de autoweg opschakeld en iemand die achter je rijdt krijgt de heletijd het gevoel alsof je op de rem staat.

Heel simpel te doen!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo maart 17, 2010 9:55 am

Ik heb het met een rit gehad achter Kasper, ik dacht dat hij hele breede schoenen aan had en elke keer bij het intrappen van de koppeling de rem aantikte..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping