Jupilerman schreefColonIk vind de opzet niet slecht![]()
Maar voor de rest vind ik het niet slecht (zonder spoiler)
Common´n hit me
En vergeet die velgen niet, een MG is geen pooier hok...



Neen, de MG niet, maar sommige bestuurders van Volcanos komen aardig in de buurt







Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.