De truuk met het talkpoeder kende ik ook reeds.
1) Wat de achterlichten betreft, ga ik in het weekend eens kijken of ik een nieuwe foam-achtige kan vinden op de oldtimer beurs. Mbhv. een patroontje zou het dan mooi zijn om een setje nieuwe te maken.
2) De rubber dopjes links en rechts heb ik gisteren nog gecontroleerd... erachter leek alles droog, maar ik hou ze in de gaten
3) Na een telefoontje van Kasper duwde hij me ook in de goede richting wat betreft de extra rubbers
http://www.gregh.co.uk/html/mgfaq2.htm#boot en partnr. 14A7090A, beschikbaar bij elke dealer en/of Rimmerbros
Als dat allemaal aangepakt is, is het ondertussen volop zomer
to be continued


