kofferdeksel aanpassingen ivm. water (MGF)
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do maart 04, 2010 6:38 pm

Thanks !!

De truuk met het talkpoeder kende ik ook reeds.
    1) Wat de achterlichten betreft, ga ik in het weekend eens kijken of ik een nieuwe foam-achtige kan vinden op de oldtimer beurs. Mbhv. een patroontje zou het dan mooi zijn om een setje nieuwe te maken.
    2) De rubber dopjes links en rechts heb ik gisteren nog gecontroleerd... erachter leek alles droog, maar ik hou ze in de gaten ;) (letterlijk en figuurlijk)
    3) Na een telefoontje van Kasper duwde hij me ook in de goede richting wat betreft de extra rubbers

http://www.gregh.co.uk/html/mgfaq2.htm#boot en partnr. 14A7090A, beschikbaar bij elke dealer en/of Rimmerbros

Als dat allemaal aangepakt is, is het ondertussen volop zomer ;)

to be continued
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » vr maart 12, 2010 4:25 pm

Afbeelding
    Enig idee hoe er water kan komen op de plaats aangegeven met de rode pijlen ? En zo ja, waar oet het water eigenlijk naartoe ?
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

door Helmet » vr maart 12, 2010 4:37 pm

Heb ik ook gemerkt. Maar mijn water komt echt bij de achterlichten naar binnen. Er lag dan ook een 2cm onder in de bak. Ik gok er dan op dat het water bij mij bij het remmen of door drempels naar voren door de gaten is geklotst (leuk woord... ;)).

Overigens... het foam-achtige spullie lijkt verdomd veel op de onderkant van een muismat. Dat schoot me laatst te binnen toen ik zo'n muismat in mijn handen had. Ennn.... er zijn extra grote muismatten te koop :)
    Misschien ook een optie.

Maar ik ga eerst eens kijken bij een hobby-/knustelzaak. Dat foam lijkt me ook wel iets wat ze daar zullen hebben als knutselmateriaal.
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » vr maart 12, 2010 5:50 pm

Op de oldtimerbeurs in Antwerpen werden alle mogelijke rubbers aangeboden voor dichting.
    Ik heb info van de standhouder gevraagd, ze verkopen enkel via beurzen, je kan geen rubbers bestellen per post of bij hen thuis.
    This might help ?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » vr maart 12, 2010 8:33 pm

Ik kan altijd een stukje (2) op de post doen, want het aangekochte stuk is VEEEEEL te groot.
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » vr maart 12, 2010 10:47 pm

ErikB schreefColonIk kan altijd een stukje (2) op de post doen, want het aangekochte stuk is VEEEEEL te groot.

Heel hard bedankt voor het aanbod, ik heb idd een paar stukjes nodig, maar de dame van de stand maakte mij attent op het feit dat de vierkante rubber niet waterdicht is.
    Er is ook een holle rubber die wel waterdicht is, maar ik ben nog niet aan passen toegekomen, ik heb immers van beide een staaltje meegekregen.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!