De peilstok komt boven de CVTbak uit met het(rood omcirceld) hendeltje.
Peil voorwaarden:
- auto moet vlak staan
- CVT op berdrijfstemperatuur (best dus eerst eens goed warmrijden)
- motor moet stationair draaien
Bijvullen moet via de peilstok

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.