jero schreefColonMooi heals ik budget zou hebben voor twee auto's zou ik de TF zeker niet weg doen !
Dat probleem zullen meer mensen hebben. Ik hoop deze TF nog in het F/TF register te kunnen invoeren alvorens de wagen weer in de anonimiteit gaat verdwijnen.
