



Fredje schreefColonkan je dat niet via de verzekering regelen? in nederland is ruitschade meestal meeverzekerd en daardoor geen kosten of bijna geen kosten( klein eigen risisco), daarbij wordt er niet op je opgebouwde korting gekort


ErikB schreefColon Heb al eens een voorhuid laten vervangen omwille van een sterretje.

Bruce schreefColonRuitreparatie: steenslag of een sterretje wordt geloof ik kosteloos gerepareerd, maar een nieuwe ruit daar zitten dacht ik wel hoge kosten aan toch? Anders krijgt mijn F ook een scheur..



Bruno schreefColonIk ken hem, t'is een klant van mij. Wel een beetje een rare vlegel, maar hij zal best goed werk afleveren....
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.