buikschuiver
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma feb 01, 2010 12:09 pm

    Murphy schreefColon
    ttdesign6 schreefColonIk ben zo op het werk dan leg ik het je even uit :wink:


    Mijn vrouw werkt bij dezelfde firma als jij maar die heb ik dat nog nooit horen zeggen. :lol:

    Hartstikke bedankt voor de tip, ik ga daar zeker langs.




    Hahaha :lol: geen dank :wink:
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma feb 01, 2010 12:11 pm

    Ik ben laatst daar geweest om 2 nieuwe lampjes voor mijn tellerverlichting te halen aangezien deze nieteens voor kwamen in het systeem van Heuts.

    Verder ben ik vorige week nog even langs gereden toen ik de F op een stoep had gereden, kijken of er niets met de auto was....en ik heb 'm dan ook laten oppompen. Prima service!

    Verder hoop ik er niet vaak te komen :P
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » ma feb 01, 2010 6:35 pm

    ja ik moet er ook nog steeds eens langs voor de mgf op te laten pompen maar met dit weer blijft ie lekker binnen
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma feb 01, 2010 6:58 pm

    Inderdaad :wink:

    Bij mij is de MG nog steeds het dagelijkse vervoer, althans nu met die sneeuwbuien pak ik wel even een andere maar normaal rij ik er toch zo'n 1000 of 1500 km per maand mee...
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » di feb 02, 2010 6:07 pm

    Murphy,

    was dat de garage van het ABC waar je de grond raakte? Ik ben er vandaag ook voor de eerste keer met de MG naar boven gereden...flinke knik maar hij komt er zonder problemen overheen nu hij wat hoger staat :wink:
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » za feb 13, 2010 1:22 am

    Sorry TT, zie je vraag nu pas, ja P garage ABC, zowel de helling omhoog als links naar beneden,

    Vandaag vering laten oppompen bij Balt,
    Dat was een prima tip 35 euri´s. Vriendelijke monteur en niet te beroerd iets uit te leggen,
    Ik vind het zowieso prettig dat je gewoon erbij kan blijven en kan `meekijken`

    De auto ligt nu wel verschrikkelijk hoog, lijkt wel ´n Hummer. Misschien dat ik hem weer iets laat zakken.

    ABC garage nu voor mij ook geen probleem meer, kan volgens mij nu via de trap onhoog, :lol: :lol:

    Bedankt voor de super tip


    BTW moet ik alles opnieuw laten uitlijnen= ik meen dat ik dat ergens gelezen had maar weet niet meer waar,
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » za feb 13, 2010 11:36 am

    uitlijning is idd wel aangeraden... of hij stond mis voordat hij nu opgepomt is (ooit geregeld terwijl hij te laag was) of hij staat nu terug +- juist... de uitlijning verandert namelijk naargelang de hoogte van de wagen.

    maar als je hem terug wil laten zakken eerst dat doen en dan uitlijnen... maar raad je dan wel lowering pins aan. Bij noodstop is de auto namelijk niet echt stabiel als hij te weinig druk heeft op het systeem. (of bij hard accelleren.)
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » za feb 13, 2010 11:56 am

    Murphy schreefColonDe auto ligt nu wel verschrikkelijk hoog, lijkt wel ´n Hummer. Misschien dat ik hem weer iets laat zakken.


    Ken dat gevoel :lol:

    Het went gelukkig wel :D
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » za feb 13, 2010 2:23 pm

    Weer wat vloeistof aflaten is trouwens makkelijk zelf te doen. Alleen moet je dit niet te enthousiast doen. Hij staat heel erg snel een stuk lager/te laag.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » za feb 13, 2010 2:42 pm

    Ja ik moet voorzichtig zijn (is lastig voor mij) anders ben ik weer 35 euri lichter. :lol:

    Hoe zou het rijden als je beide nippels aan elkaar koppelt, dus geen scheiding tussen links en rechts :?:
    Klein buffervaatje, 12V hydrauliekpompje en je kunt zonder te stoppen van hoog naar laag en terug :lol:
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » za feb 20, 2010 9:29 pm

    Murphy, lees net je reactie....net terug van wintersport en even mgf.be checken. Mooi om te horen dat het zo goed is gegaan. Voor mij was 't ook even wennen toen hij zo hoog stond, dat is t voordeel van de winter dat hij ook weer zakt :lol:

    Lowering pins zijn zeker het overwegen waard binnen een tijdje....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten