

Blue Maniac schreefColonRoadRunner schreefColonGeen emailadres te vinden. Alle mailtjes liepen via E-bay en een factuur o.i.d. ontbreekt. Helaas.
Zijn er wellicht nog andere liefhebbers geïnteresseerd? ik krijg helaas nog steeds geen enkele reactie van Fortynine, blijkbaar is er geen interesse.
Inmiddels heb ik een andere aanbieder gevonden waarvan ik nog geen negatieve reacties kan terugvinden. http://www.car-body-kit.co.uk/
Ikzelf ben geïnteresseerd in een MGF Front Spoiler, MGF Trophy Rear Spoiler en MGF Driver and passenger side air scoop extensions.
De prijs lijkt in vergelijking tot andere aanbieders zeer redelijk, tevens wil mijn dochter ook wat bestellen voor haar Ka'tje.
Ik weet dat D.B.C. al oren heeft naar de MGF Trophy Rear Spoiler maar het zou toch leuk zijn als er meer mensen geïnteresseerd zijn.
Ik wil komende week contact opnemen aangezien dit bedrijf wel bereikbaar is.
Ik hoor het graag als er nog liefhebbers zijn.


RoadRunner schreefColonLet wel op, dit is hetzelfde bedrijf als m-99.co.uk.
Via PayPal toch een emailadres gevonden van FortyNine.
49(at)freeuk(dot)com

Blue Maniac schreefColonRoadRunner schreefColonLet wel op, dit is hetzelfde bedrijf als m-99.co.uk.
Via PayPal toch een emailadres gevonden van FortyNine.
49(at)freeuk(dot)com
Thanks, RoadRunner. Ik kan de link tussen m-99.co.uk en http://www.car-body-kit.co.uk niet terug vinden maar geloof je direct er zijn wel erg veel overeenkomsten tussen beiden.
Ik ga contact opnemen met FortyNine, bedankt dat je nog even wilde speuren![]()
De intake scoops wisselen nogal van prijs bij de een of ander, hierin heb ik al een verschil van meer dan 20 euro gevonden.
Ik deze week even tijd vrij maken en eens rond informeren. Alle bedrijven leveren tot nu toe moeiteloos over het kanaal.


Bruce schreefColonToevallig gevonden als alternatief, maar wel iets duurder,
http://www.moto-build.com/




ErikB schreefColonEentje voor links en eentje voor rechts ?

Bruce schreefColonErikB schreefColonEentje voor links en eentje voor rechts ?
Yep, dan kan ik de originele bewaren en altijd weer terug naar de Originele set, ik kan me zo voorstellen dat het wel eens kan gaan vervelen, net als mijn strepen bijvoorbeeld
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.