Want bij onze is het echt wel nutteloos na 6000rpm
Zelf ga ik met koude motor maar max 3000 rpm, totdat de olietemp lichtjes van 60° begint te komen, dan bouw ik langzaam op.
Maar dat geluid van die luchtfilter is zo hemels bij volgas


BlackFox schreefColonjantje schreefColonHeb al wat ervaring met HGF'jes (drie intussen)
Na de laatste eindelijk besloten om de moter eerst op bedrijfstemperatuur te laten komen vooraleer het toerental boven de 3.000 te laten uitkomen....![]()
Beetje jammer om daar na 3 HGF's pas achter te komen


crazywolf schreefColonluchtfilter? ook aangepast dan?![]()
crazywolf schreefColonen nee ik heb geen vvc maar zoals ik al zei sinds men bastuck demper eronder staat heb ik ook op deze rmp vermogen met de orginele demper gaf hij idd ook af rond de 5800rpm alles erna was nutteloos.
Maar sinds ik men bastuck eronder heb staan gaat hij vrolijk en zeer vlot tot tegen de begrenzer aan



crazywolf schreefColonnuja bruno klopt wel... maar ik let niet echt op geluid ... hij had toen hij er pas onder stond ook dan niet echt meer vrijheid in de toeren... na een paar keer goed door te rijden en brandgeur te hebben zo een 5 keer (dag isolatie) heeft hij echt meer vrijheid in de toeren gekregen.. ik trek altijd op gevoel en kijk niet echt op de teller.. vroeger gaf hij echt hard af op 5800rpm voor mij was dit gelijk op de rem duwen
![]()
nu trekt hij wel echt veel vlotter door valt me ook op snelwegen op hij haalt sneller de 160-170 op de teller nu. Moet wel zeggen dat er op moment smallere banden op liggen (175 voor+achter winterbanden) dus dit kan ook wel wat doen![]()

BlackFox schreefColon
175 is een fietsbandenmaat, dus dat kan er inderdaad ook wel mee te maken hebben![]()

Remieme schreefColonPK winst kan de Phoenix echt wel geven hoor. Mijn Phoenix heeft inderdaad de beloofde 8 PK winst opgeleverd t.o.v. de standaard. Bewezen op de Dyno in Goes...
Echter geeft de Dyno in Goes nogal wisselende resultaten... Zie topics bij events: Dynojet
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.