Ik ga op zondag komen want heb op zaterdag nog iets aan de hand. Enfin ik ga met de zr komen want als ik weer koopziek word en dat zal waarschijnlijk wel.
Mrcarribean





Bruno schreefColonHeel veel nieuwe dingen gezien, heel veel dingetjes gekocht, waaronder iets heel speciaals (dat ook op één van de foto's valt te zien). Tip : T'is nieuw, origineel van MG en nog niemand anders heeft het, niet in de UK, niet in Europa...rarara.
Bruno schreefColonHiervoor gebruikte ik gewoon mijn Blackberry,
Bruno schreefColonincl. een foto van Adrian, met de chief designer van MG (met hoed)


Bruno schreefColonHeel veel nieuwe dingen gezien, heel veel dingetjes gekocht, waaronder iets heel speciaals (dat ook op één van de foto's valt te zien). Tip : T'is nieuw, origineel van MG en nog niemand anders heeft het, niet in de UK, niet in Europa...rarara.




crazywolf schreefColon@Bruno
Heel speciaal en niemand heeft het? En MG orgineel? ik gok op de kappen voor de achterlichten in de koffer af te werken?

Bruno schreefColon
Niet goed, maar je zit in de goede richting...ga door !

Bruno schreefColon@ Colin : Yes, very tempted, to buy also one now....
First step : To sell the idea to Inge now...
thanks anyway, Colin, for the experience with the V8 and the trill with the Supercharged-one.Oh my goodness, what was that a quick car and what a sound the V8's are making....
The question for me now is not ? "Should I buy...", the question is, "when". Let's hope soon !

crazywolf schreefColonHmm in de richting dus het is van de nieuwe TF veronderstell ik.. toch niet de velgen dan?
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.