

remcovankuilenburg schreefColonOf gewoon leren inparkerenheb je de sensoren niet nodig.


Bruce schreefColonremcovankuilenburg schreefColonOf gewoon leren inparkerenheb je de sensoren niet nodig.
OO kijk Remco wil je Vrouw\dochters wel leren inparkeren, gebruikt hij dan gewoon zijn eigen F voor.



ttdesign6 schreefColonwat betreft de nummerplaathouders....wat zijn de kosten?



Wiellem schreefColonDurf te gok toch niet te nemen om zo'n setje te halen, zit het er straks eindelijk netjes op en dan werkt het voor geen meter.

Ultimate schreefColonWiellem schreefColonDurf te gok toch niet te nemen om zo'n setje te halen, zit het er straks eindelijk netjes op en dan werkt het voor geen meter.
Ik heb zojuist een setje bij de wehkamp voor mijn vader zijn Focus2 besteld, die zocht ze al heel lang blijkbaar.
Volgende week gaan we hem dan even monteren en installeren en dan horen jullie hoe en of het werkt

OO kijk Remco wil je Vrouw\dochters wel leren inparkeren, gebruikt hij dan gewoon zijn eigen F voor.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.