
PeterH schreefColonZijn de pins trouwens zelf te plaatsen? Of moet de F daarvoor op een brug o.i.d.?

Bruce schreefColonPeterH schreefColonZijn de pins trouwens zelf te plaatsen? Of moet de F daarvoor op een brug o.i.d.?
Daar heb je wel een Hydragas pomp voor nodig die ook vacuüm trekt als ik me niet vergis, verder kost het wat tijd en wat spierkracht.

? 

remcovankuilenburg schreefColonKuckles zijn NIET nodig want die kan je van de oude overzetten. Dus alleen de pins is voldoende. Anders ga je betalen voor onderdelen die er al op zitten



remcovankuilenburg schreefColon[quote="ErikB]Het durft wel eens voorvallen dat een knuckle stuk is, en dat merk je dan als je hem ervanonder haalt. Dan is het makkelijk als je een reserve hebt liggen.... of vervang je de lange defecte door een korte defecte, Remco ?[/quote]
De Knuckle is niet de pin dus heeft niets met de lengte te maken Erik. Toen ik ze ging bestellen had ik het er over met Bruno. Hij vertelde mij dat hij het nog nooit mee had gemaakt dat de Knuckle kapot was. Dus de extra uitgave was niet nodig. Lowering pins alleen zijn voldoende. Maar als je voor de zekerheid extra wil uitgeven dan moet je dat natuurlijk zelf weten.[/quote]

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.