sonneland softtop
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di dec 08, 2009 2:03 pm

voor korte ritjes niet, maar als ik een langere tijd open reed, ritste ik het ruitje los. Zeker als de afdekkap er overheen ging.

Maar juist die korte ritjes verzieken het achterruitje. Daardoor is uiteindelijk ook een scheur in het ruitje gekomen. Bij lage temperatuur als het plastic stugger is, is het zeker aan te bevelen altijd los te ritsen.

Voor mij was het een excuus om een andere kleur kap aan te schaffen :P ;)
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » di dec 08, 2009 2:23 pm

bruce,

ik had misschien even wat preciezer moeten zijn, het gaat me om de windruis van de softtop;)

verder heb ik nergens last van, de motor mag je zeker horen, maar ik vroeg me af of er een mogelijkheid is dit wat te reduceren. 8)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di dec 08, 2009 3:20 pm

ttdesign6 schreefColonbruce,

ik had misschien even wat preciezer moeten zijn, het gaat me om de windruis van de softtop;)

verder heb ik nergens last van, de motor mag je zeker horen, maar ik vroeg me af of er een mogelijkheid is dit wat te reduceren. 8)

Jazeker, met een sportuitlaat kun je het windgeruis aanzienlijk reduceren :wink:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » di dec 08, 2009 6:53 pm

haha das een optie...alhoewel ik vandaag bij een garage wat waar een F op de brug stond met een schone uitlaat eronder...ik zelf ook wel zoon pijpjes onder de auto wil :D