Het kan echt geen kwaad om even op alternatieve manier gas te geven


Carl schreefColonLijkt me veiliger om de gasklep zelf te bewegen via het halfrond waar de gaskabel aan vastzit.
Het kan echt geen kwaad om even op alternatieve manier gas te geven

mailman schreefColonTja, maar dat is hetzelfde als het gas even intrappen en kan dan verschillende oorzaken nog steeds hebben. Dan maar even met Remco van gasklep wisselen, denk ik.





mailman schreefColon
Tot zo ver weer een update over dit inmiddels dure probleem ... Ik was gewaarschuwd toen ik aan de F begon



mrcarribean schreefColonmailman schreefColon
Tot zo ver weer een update over dit inmiddels dure probleem ... Ik was gewaarschuwd toen ik aan de F begon
dit vind ik altijd zo'n flauwe zever he, aan elke auto komt wel is iets aan ook de duitsers alleen een lexus blijft rijden zonder problemen.


Bruno schreefColonWaarom steken ze er als test dan niet even een andere ecu in. Dan weten ze toch direkt dat daar waarschijnlijk het probleem niet zit. Hebben de de temp-sensoren dan goed getest ?
Elke MG garage heeft toch gewoon wat 2de handse ecu's op de plank ?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.