Nem58 schreefColonUitlaat systeem is van voor tot achter helemaal vernieuwd.
Ja akkoord, maar ik dacht eerder aan misschien ergens een lekkende aansluiting.
Hoeveel CO2 had je eigenlijk? Of toevallig geen print out gekregen over de 4-gas test?



An output voltage of 0.8 V (800 mV) DC represents a "rich mixture", one which is high in unburned fuel and low in remaining oxygen.

Tukker schreefColonKasper schreefColonBij mijn laatste APK kreeg ik de indruk dat men met de laatste aanpassingen in de APK regels niet meer zozeer op de lichtopbrengst ..
Met de laatste regels is alleen het lichtbeeld van belang en niet de opbrengst, hij mag dus gewoon dof zijn.

Sander schreefColonAls er niet genoeg O2 in je verbrand mengsel aanwezig is kan de kat de te hoge CO ook niet oplossen. Ik zou eens kijken of IAT en MAP en koelwater sensoren nog goed zijn. Ook kan je eens (laten) kijken of je brandstofdruk nog in orde is (2,9 tot 3,1 bar)
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensorAn output voltage of 0.8 V (800 mV) DC represents a "rich mixture", one which is high in unburned fuel and low in remaining oxygen.
Een lambda sonde is kapot als deze iets aangeeft wat niet overeen komt met de werkelijkheid. Die van jou geeft aan wat er ook aan de hand lijkt te zijn, je wagen loopt te rijk.




schrokke schreefColonDa's goed om te horen, vooral die Phillips Vision's ga ik onthouden.
De lambdasensor is dan ook vervangen neem ik aan?

Nem58 schreefColon
Hierna heb ik Forté motorflush in mijn benzinetank gegooid. Dit is een soort van motorreiniger
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.