Zal een dezer dagen eens gaan bellen voor een afspraakje. Wil alleen proberen of het in de buurt kan van echt, zodat Dennis van DdV Motorsports erbij kan zijn om de ECU te fijn tunen op de bank. Of dit nodig is weet ik niet. Moet hier eens over informeren...
Maarrrrr, ga vrijdag en de week erop eerst even kijken of ik nog een beetje kan skiën.


