Het valt toch altijd tegen
Het enige voordeel, ik heb de afgelopen 5 jaar alleen maar banden versleten en uiteraard standaard onderhoud.



Carl schreefColonRalph schreefColonNatuurlijk erg klote, maar vervelender als het de nieuwe eigenaar volgende week gebeurd was.....
Mag ik je bedanken voor deze houding? Het is erg tof om nog mensen te vinden die het probleem ook op deze manier bekijken. Erg zeldzaam, maar zeer geappreciëerd!

Carl schreefColonRalph schreefColonNatuurlijk erg klote, maar vervelender als het de nieuwe eigenaar volgende week gebeurd was.....
Mag ik je bedanken voor deze houding? Het is erg tof om nog mensen te vinden die het probleem ook op deze manier bekijken. Erg zeldzaam, maar zeer geappreciëerd!

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.