Bij de garage de auto op de brug geplaatst en zie ik tot mijn verbazing dat er een trekhaak in mijn bumper heeft gezeten.
schade: Bumper gescheurd, radiateur airco defect, bumper balk krom en de gewone radiateur is nog afwachten.
Heb dus mijn verzekering maar gebeld want hier wordt ik niet vrolijk van.
De pakkingset voor de HGF heb ik samen met de bouten bij Mike besteld.
Iemand nog suggesties om weer een lach op mijn gezicht te toveren.





