Sander schreefColonMomenteel even niet. In de winter zakt de F behoorlijk daarom heb ik hem voor de winter net iets boven het aangeraden niveau laten zetten (in mijn geval 33,8 ivm loweringknuckles maar op 34 en een beetje laten zetten)
Wel lager dus maar niet (meer) extreem. Heeft afgelopen zomer op 32 gestaan
Die van mij staat ook veel te laag, ik zal vanmiddag eens even foto's maken hoe laag die werkelijk staat.




