door Heinrich » za jul 18, 2009 11:02 am
Ik denk dat ik een oplossing heb maar wil graag jullie mening.
De bekabeling achter de radio is dus helemaal niet goed, maar omdat het daar zo kwetsbaar is wil ik er eigenlijk niets veranderen.
Nu heb ik bedacht om de hoofdstroomkabel die direct van de accu naar de versterker loopt, daar een aftakking te maken en die aftakking te gebruiken als schakeldraad naar versterker, tussen die kabel wil ik dan een schakelaar zetten die ik dan kan inschakelen als ik de versterker wil/ ga gebruiken, en dus ook uit kan schakelen als ik de auto uitzet. Zodat de versterker niet ongemerkt stroom kan gebruiken.
Is het dan nog slim om er een zekering tussen te zetten?
Gaarne jullie mening over dit alles
MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen