De standaard radio en speakers zijn echter van zo'n bedenkelijke kwaliteit, dat het, ofwel alles eruit, ofwel een upgrade was, voor de schaarse momenten, dat muziek toch leuk is in de F (denk maar aan lange autostradetrips naar evenementen etc...).Dan is de I-pod op de radio, die net iets beter speelt, toch een leuk extra.
En ja, ik, als audio freak, weet ook dat het geluid in een wagen niet kan matchen aan een klasse A-binnenhuis set, maar who cares. Ik wou gewoon beter, geen perfectie. Wil ik het echt goed, plof ik wel in mijn zetel thuis (en sorry, ik heb geen vinyl meer; voor het kraken, steek ik het haardvuur wel aan).





