

Bruno schreefColonBruce, ik kan altijd nog een kamer regelen in V, als het nu volgeboekt zou zijn.






Luc schreefColoneven wat nieuws ivm de rit zelf....
allesbehalve positief nieuws weliswaar![]()
Op het stukje Ardooie richting Mechelen ben ik afgelopen zaterdag 2 maal moeten omrijden wegens grote wegenwerken. Dan heb ik nog geen rekening gehouden met de wegwerkzaamheden op de verkeerswisselaar in Zwijnaarde en de werken op de N16 in Puurs. Dat betekent dat ik in de komende weken die me resten nog naar een alternatieve rit moet uitkijken. Zal een stukje E40 en de ring rond Brussel worden dit jaar. Wordt dus nog best spannend.... en zeker en vast vervolgd...

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.