



Ian schreefColongoh ik moet eerlijk zeggen. Het is niet zo'n slechte auto maar ik vind persoonlijk om te zeggen wauw! neen helemaal niet. Rijdt goed maar het is helemaal niet zo'n snelle auto als ik het vergelijk met andere wagens en er mankeert vrij veel aan. Als die fouten misschien er niet zouden zijn en hij meer peper zou hebben dan zou het perfect zijn.



Bruno schreefColonInderdaad, dat klinkt logisch. Een wagen uit de jaren 80, is veel betrouwbaarder....enfin, jij je ding, maaar besef, dat een MG afbreken op een MG-forum te voordele van oud ijzer, niet echt is wat we hier willen lezen.





Bruno schreefColonZo zie je maar, dat ook het icoon van betrouwbaarheid binnen de sportwagens, zo zijn kuren heeft. Enige verschil is, dat zoiets binnenskamers wordt gehouden, terwijl iedereen, die van het bestaan van MG weet, ook weet dat die koppakkingen er soms door durven gaan.
Bruno schreefColonIn ieder geval, wat de foto betreft, dat is inderdaad een juweel van een wagen, maar als ik daar mee zou willen rijden, kan ik al beginnen met al het andere rollende materieel van de hand te doen, om dit te kopen, en vervolgens het huis, om deze schoonheid te onderhouden.![]()
Of anders gezegd, kopen is één, maar deze wagen rijdend houden is een andere zaak. Wist je trouwens dat bijna 90% van de porsches in België gewoon ingeschreven staan op een zaak. Particulier ingeschreven Porsches zijn een zeldzaamheid....Ja zo kan ik het ook

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.