Plaatsing ging redelijk vlot. Toen we de oude units eruit haalden kon je zien dat er veel zand en vuiligheid achter de rubbers zat. Wat wil je met een F van meer dan 10 jaar oud
Heb het boeltje wat gekuisd en toen was het tijd om de nieuwe units aan te sluiten. We moesten een beetje mikken om ze mooi in het midden te krijgen en om de opening tussen licht en carosserie overal even klein te krijgen. Van de kwaliteit van de units ben ik nog niet overtuigd - één van de pinnetjes waar je de kabel (die achter je kofferbekleding uitkomt) op aansluit, stond dwars en hebben we voorzichtig moeten rechtplooien met een tangetje. Toen was het tijd om de lampjes zelf aan te sluiten in de nieuwe unit. Na wat gepruts merkten we op dat er zowel op de oude als de nieuwe units codes stonden. Het was dus simpelweg de bedoeling om de overeenstemmende codes te gebruiken. Toen een korte test en alle lampjes bleken correct te branden. De lange kabels hebben we toen improvisoir weggewerkt achter de kofferbekleding. Nu is het nog wachten op de waterdichtheid van de units! Qua styling ben ik alvast 100% overtuigd. Foto's zullen snel volgen. De F is nu een pak stoerder, en de lichten zien er netjes uit, zeker icm mijn getinte hardtop.
grtz