
Bruno schreefColonIk ga de Goodridge'n in ieder geval, zoals Erik voorstelt, niet meer terug plaatsen. Het voordeel dat je hebt van stalen leidingen is zo minimaal (of nihil) dat ik er niet elk jaar zin heb om een swap te doen. De Phoenix er onder uit is al elk jaar dik tegen mijn zin. Ik denk zelfs volgend jaar gewoon met de Phoenix te gaan (als ik dan toch al OEM leidingen heb, t'mag immers iets hebben he)

StevenMG schreefColonBruno schreefColonIk ga de Goodridge'n in ieder geval, zoals Erik voorstelt, niet meer terug plaatsen. Het voordeel dat je hebt van stalen leidingen is zo minimaal (of nihil) dat ik er niet elk jaar zin heb om een swap te doen. De Phoenix er onder uit is al elk jaar dik tegen mijn zin. Ik denk zelfs volgend jaar gewoon met de Phoenix te gaan (als ik dan toch al OEM leidingen heb, t'mag immers iets hebben he)
Ik ben de laatste keer ook gewoon met mijn daytona geweest naar de keuring, ze hebben er niets op gezegd.

Remieme schreefColonhoorde gisteren een verhaal, dat je na 5 jaar niet meer met je originele uitlaat op de keuring hoeft te verschijnen. mogelijk is de swap dus inderdaad overbodig?
Of nemen ze ook het geluid mee in de keuring? In NL wordt de uitlaat enkel op uitstoot en algehele staat (lekkages) gekontroleerd.





HansZ schreefColonIk heb net een nieuwe APK tot 28-05-2010 op mijn F, maar mijn ervaring is dat je je auto het beste kan laten keuren bij een garage die niet merk gebonden is. Laat je je auto keuren bij een dealer van MG of Rover zullen ze altijd iets vinden waardoor de auto wordt afgekeurd. Mijn rechter koplamp is dof maar is gewoon goedgekeurd omdat deze garage's niet op de hoogte zijn dat dit een MG Kwaal is. De keuring moet natuurlijk wel goed gedaan worden want veiligheid wijkt voor alles, maar die kleine neuzel dingen waardoor je auto wordt afgekeurd kan je goed ziek van worden. Mijn




Carl schreefColonHet lijstje aan absurde situaties groeit dusdanig dat we op deze manier op weg zijn om ons landje straks beter om te dopen:
Ik stel Absurdistan voor, sluit helemaal aan met een reeks andere pijnpunten.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.