

remcovankuilenburg schreefColonSteven. Mooie auto en zeker de moeite waard. Wel een mooie kleur dash ipv het zwart. Airco zit er ook in zie ik alleen jammer van de pook knop uit een oude F.
Zit de hard top er ook bij voor die prijs?

Sander schreefColonremcovankuilenburg schreefColonAirco zit er ook in zie ik alleen jammer van de pook knop uit een oude F.
Dat is volgens mij normaal op een 115 niet op de hogere modellen....


Mr. Dj M. schreefColonIs de auto dan pas sinds kort in handen van de huidige eigenaar en blijkt vanwege z'n rug de auto en/of de autostoelen niet geschikt?!

StevenMG schreefColonMr. Dj M. schreefColonIs de auto dan pas sinds kort in handen van de huidige eigenaar en blijkt vanwege z'n rug de auto en/of de autostoelen niet geschikt?!
idd, hij heeft hem een maand geleden gekocht, maar heeft rugproblemen en de auto is te laag voor hem. Hij dacht dat het wel ok zou zijn, maar dus toch niet...daarom gaat hij nu voor een prijsje buiten.
BTW: hij vroeg me om 7750€ te vragen incl hardtop...maar ik denk dat de prijs nog steeds zeer aantrekkelijk is...

jero schreefColonWat een mooie wagen !,Ik denk er nu over om mijn S70 R hiervoor weg te doen en deze aan te schaffen

jero schreefColonVoor de kenners : wat is de betere motorkeuze 135 of 145 pk ?
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.