Mr. Dj M. schreefColonIk denk dat Remieme over een stoelverlagingssetje praat, anders kijk je niet makkelijker onder de binnenspiegel door![]()
!
Oeps foutje bedankt ! ik dacht lowering pins

LEBLAR schreefColonRemieme schreefColonheb er lowering springs onder zitten. misschien dat ze dat net wat comfortabeler maakt?
overigens geplaatst om beter onder de binnenspiegel door te kijken en wat dieper in de wagen te zitten
Sorry even off topic maar heb je hier meer info over Remieme. Is kijk nl voortdurend tegen de binnenspiegel aan met bochten naar rechts en heb daarom zelf al overwogen de binnenspiegel er uit te halen.
On topic: Ik heb drie hernia'smaar krijg in de MG geen last van mijn rug. Als ik last van mijn rug heb kom ik er alleen niet uit

Mr. Dj M. schreefColonMocht je een Tf kope, in de Tf schijnen de stoelen al lager te liggen. Waarschijnlijk dat verlagingsetje?, dus dan hoef je het niet meer te doen



Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.