LE80 in deze monogram kleur ?
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » ma mei 18, 2009 11:45 pm

Mr. Dj M. schreefColonDan heb je toch een boel in de te koop topic gemist Bruno! er zijn er in ieder geval twee voorbij gekomen, waarvan één ook op marktplaats stond. Die was nederlands, de andere kwam geloof ik bij jullie vandaan.

Jarno heeft het antwoord over de kleur al gegeven. In Nederland is deze nooit geleverd. Voor zover bekend rijden er nu vier met een Nederlands kenteken rond, en van drie is het zeker dat ze uit Duitsland zijn geïmporteerd en van de vierde kunnen we dit ook wel gewoon aannemen. Maar het is inderdaad een mooie uitvoering.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di mei 19, 2009 12:12 am

Ronald Tf heeft ook zo'n kleur imo, maar niet in LE80 uitvoering.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di mei 19, 2009 12:20 am

Bruno schreefColonRonald Tf heeft ook zo'n kleur imo, maar niet in LE80 uitvoering.

641 TF's zijn in deze kleur gemaakt en dan heb je LE uitvoering of niet toch een niet alledaags exemplaar.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di mei 19, 2009 6:30 am

heb nog zwaar overwogen om mijn F in deze kleur te spuiten.

echter om het helemaal goed te doen, ging dat het budget te veel overschrijden :(
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » di mei 19, 2009 9:17 am

@Brooklands: Goed dat je het even bevestigd dat ze hier rondrijden, maar dat klopt inderdaad het ging wel om ingevoerde exemplaren. Naast zilver en zwart was dit toch de derde en laatste kleur van de Le80 serie?

Misschien leuk trouwens als info, als je een lijstje kan geven in welke landen deze speciale kleur is geleverd :)

@Bruno: Lol :lol: je verbaasde me echter wel met de post van dit topic, ik dacht toch dat je dit soort dingen wel al lang wist :roll:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di mei 19, 2009 10:00 am

Ik hou me niet zo bezig met ooit geproduceerde modellen, speciale series en uitrustingen etc... Dat is niet zo mijn ding. Geef mij maar wat gereedschap in mijn handen. :wink:
    Echter wist ik wel van het bestaan af, van de groene LE80. Heb ik al een paar keer IRL gezien trouwens, en daarenboven doet zo'n groene TF (niet in LE uitvoering) ook "de Berg" af en toe aan, sterker nog, ik heb hem met de eigenaar mee gaan kopen.
    T'ging mij eerder om het feit dat ik dus dacht, aan de foto te zien, dat het eerder een blauwesoortig monogram kleurtje was. De foto of camera speelde ons echter parten. Dus je kan wel zeggen dat ik niet zo op de hoogte ben van alle ooit geproduceerde uitvoeringen binnen de F/TF lijn, en dat klopt wel, maar hier was dit niet van toepassing. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di mei 19, 2009 10:46 am

Mr. Dj M. schreefColonMisschien leuk trouwens als info, als je een lijstje kan geven in welke landen deze speciale kleur is geleverd :)

Ik heb niet zo'n lijstje tot mijn beschikking. Dat ze in Nederland niet zijn gepromoot/verkocht ligt volgens mij meer aan de smaak van de importeur destijds.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di mei 19, 2009 12:04 pm

'tIs inderdaad een beetje een misleidende foto.... maar je ziet dat er direct geflitst is geweest waardoor een deel van de auto veel licht vangt, een deel minder en het grootste deel geen extra licht. Zo krijgft iedereen een speciaal kleurtje :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » di mei 19, 2009 12:25 pm

@Brooklands: Dat denk ik ook:)

@Bruno: Oke meer op die manier, maar toch vond ik deze foto ook weer niet zo afwijkend hoor, maar snap wat je bedoeld met het effect. De uitleg van Erik klopt wat dat betreft, maar had wel leuk geweest als van deze kleur ook een monogram variant bestond :wink:
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di mei 19, 2009 12:39 pm

Mr. Dj M. schreefColon@Bruno: Oke meer op die manier, maar toch vond ik deze foto ook weer niet zo afwijkend hoor,

Misschien omdat je nog niet gek veel foto's van Lagoon e.a. Monogram kleurige TF's gezien hebt ?
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » di mei 19, 2009 1:04 pm

Nee ik bedoel er mee te zeggen dat het verschil anders altijd wel iets duidelijker zichtbaar is :wink: