Stuur scheef
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » do mei 21, 2009 5:06 pm

    Bedankt mannen voor de brede uitleg. Ik heb ondertussen een afspraak met de MG dealer in Eindhoven om er een s goed naar te kijken. Ik hoop dat het allemaal niet zo dramatisch is als sommige suggesties :-) Maar we zullen zien hoe het uitpakt. Ik ben inderdaad wel een voorstander van een gedegen oplossing zodat het niet een ergernis is die blijft. Het valt me wel op dat de auto minder scherp stuurt als voorheen. het voelt (een beetje) onbetrouwbaar, de ene keer stuurt hij sterker en de andere keer weer flauwer... waarschijnlijk een verschil tussen links en rechts, maar dat kan ik me zo even niet voor de geest halen...

    Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do mei 21, 2009 10:41 pm

    hmm dat klinkt alsof je stuurbekrachtiging bijgeregeld moet worden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten