Doorgeroest heb ik nog niet voorgehad maar vorig jaar brak wel ineens de voorste bout van de draagarm linksachter. Leek een gevalletje metaalmoeheid. Gewoon opgekrikt en een nieuwe bout in gestoken die het nog altijd prima houdt. Wel op een TF, die hebben volgens mij een iets andere constructie. Even ter info voor mensen die bang worden van hun draagarmen na dit topic
