









Teveel gezopen ?
?Heu ik kan verkeerd zijn, maar meen mij te herinneren dat Bernoulli en zijn proef eerder sloeg op wiskundige kansberekenig i.p.v. fysica

ErikB schreefColonGoogle: Bernoulli debiet .... voilà. Misschien heeft ie ook iets voor de statistiek gedaan, maar in die lessen heb ik niet teveel gezeten.
Voor de rest kunnen we ons misschien beter beperken tot de originele vraag.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.