Accu is ondertussen vervangen (door een reeds gebruikte) en de F start weer zoals het hoort.
Het enige probleem wat nu dus nog rest is het alarmsysteem. Ik heb het voorbije weekend gemerkt dat het alarm zowel kan afgaan wanneer ik met de afstandbediening sluit als wanneer ik het doe met de sleutel.
Gevolg is dus dat de F nu ongesloten in mijn garage staat (gelukkig heb ik hem niet naast de straat staan ofzo). Ik heb natuurlijk geen zin om om 4u deze nacht op te staan om onder boze blikken van mijn buren het alarm even uit te schakelen... Vandaar dat ik hem niet sluit.
Vreemd is wel dat de F vorige nacht wel gesloten was en het alarm niet is afgegaan.
Is het mogelijk om ook de zekering van enkel het alarmsysteem eruit te halen? Of werken dan weer 4 andere dingen ook niet meer? Voor mijn part trek ik die zekering er gewoon uit.
Ik word stilaan radeloos maar ergens heb ik nog een sprankeltje hoop dat de F ooit naar wensen zal functioneren




