BUTTON_TOPIC_LOCKED 16 berichten
mgtf van 2003 met schade
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » ma mei 04, 2009 9:18 pm

    Bruce schreefColon
    remcovankuilenburg schreefColon
    pascalleke schreefColonBruce wordt ALLEEN kompleet verkocht


    Is Bruce kompleet te koop :lol:


    Ik heb het hier even nagevraagd, ik ben ook in onderdelen te koop, maar volgens Helga heb ik een Lekke Koppakking..


    :lol: :lol:
    Zolang het bij een "lekke koppakking" blijft.... is er nog hoop!!! :wink:
BUTTON_TOPIC_LOCKED 16 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten