door Bruno » do apr 23, 2009 6:48 pm
Neem van mij aan dat dat niet zo is. Bewijze het feit dat anderen geen last hebben met hun zwarte velgen, en ten tweede is het geweldig onlogisch dat je een 1K lak (dus zonder verharder) zou gaan verspuiten in grote getalen, waarom zouden ze zoiets al doen ? In de automotive worden IMO geen 1K lakken in het productieprocess van bv. carrosserie of wielen.
Het stalen reserve wiel is trouwens ook niet gespoten met 1K.
De reden waarom reserve wielen zwart of oranje zijn, is om reden dat men geen metalic lak wil nemen (kostenbesparend), maar t' zwarte blijft wel 2K.
Ik zal het voor de zekerheid aan de bron eens navragen, of er 1K lakken worden gebruikt !
Ik vind het inderdaad echter ook vreemd dat Magicwheels 2de handse wielen als nieuw zou verkopen, maar kan er verder ook geen verklaring voor verzinnen.
Laatst bijgewerkt door 2 op
Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer